Træning

W1siziisijiwmjavmdgvmdcvmxpyoxdscw1xml9szwfkzxjib2fyzc5nawyixv0?sha=429f5f3e2025807f
Træning

Du finder den aktuelle træningsplan i Holdsport.


Kom i god tid til din træning, da det kan tage sin tid at snøre skøjterne! Derudover er det en rigtig god ide at varme lidt op, før du går på is.


Det er vigtigt, at du følger træningen, når du er på isen. 


Forældre til løbere på Free-niveau, Advanced-, K- og M-hold har ikke adgang til hallen, mens deres børn er på is. Vi anbefaler desuden, at alle andre forældre også opholder sig i klublokalet, mens deres børn er på is. Dette giver både børn og trænere ro til at fokusere på træningen og hinanden. Forældre til små børn, som har brug for tryghed, er velkomne til at stå inde i hallen ved indgangsdøren. Ingen forældre må dog sidde på bænkene under træningen.


Ud over træning på is har mange hold off-ice-træning. Off-ice er træning uden for isen og er ligeså vigtig som træning på is. Her bliver der gennem leg og øvelser trænet kondition, udholdenhed, smidighed og styrke. 


Der er omklædningsrum i gangen, som du skal bruge, når du skal klæde om og tage skøjter på. Opbevaring af værdier i omklædningsrummene er på eget ansvar, og vi anbefaler ikke, at du efterlader noget af værdi uden opsyn. Omklædning i klublokalet er ikke tilladt.

Skates-2001797_640